Νηστίσιμη vegan μους σοκολάτας

Σοκολάταααα! Πιο συγκεκριμένα... μους σοκολάτας με φράουλες από πάνω! Πειρασμός! Σήμερα Κυριακή είπα να κάνω κάτι που δεν κάνω συνήθως...μια πιο "σπέσιαλ" συνταγή! Γενικότερα τις Κυριακές επιλέγω να κάνω κάτι που τις καθημερινές δεν έχω τον χρόνο ή και την διάθεση να φτιάξω το πρωί!


Υπέροχη ηλιόλουστη Κυριακή και η ήδη ανεβασμένη μου διάθεση απογειώθηκε με αυτή τη μους.


Τα υλικά μου για ένα ατομικό μπολ:


♡ 1 αβοκάντο
♡ 1 κ.σ σιρόπι σφενδάμου (δηλ. maple syrup. Μπορείς να βάλεις είτε σιρόπι αγαύης, είτε μέλι εφόσον καταναλώνεις μέλι. Συνήθως βάζω μία κουταλιά της σούπας, εάν την προτιμάς λιγότερο ή περισσότερο γλυκιά τη μους προσάρμοσε αναλόγως την ποσότητα).:
♡ 1 και 1/2 κ.σ. κακάο άγλυκο σε σκόνη
♡ 1 κ.γλ σκόνη μάκα (προαιρετικά. Εγώ την προσθέτω και για τα οφέλη της και γιατί δίνει μια "καραμελένια" γεύση κατά κάποιο τρόπο).
♡ 3 κ.σ φυτικό γάλα σόγιας (προτιμώ το σόγιας γιατί δεν αλλοιώνει την γεύση. Μπορείς παρ' όλα αυτά να βάλεις όποιο φυτικό γάλα προτιμάς).





Ρίχνω όλα τα υλικά μαζί στο μπλέντερ και χτυπάω καλά μέχρι να πάρει την κρεμώδη υφή που θέλω.









Έτοιμη!
Μου ταιριάζει απίστευτα με φράουλες οπότε και στόλισα από πάνω τα μπολάκια μας με φραουλίτσες και κάποια άλλα toppings. Εσύ μπορείς να την φας όπως αγαπάς! σκέτη, με άλλα φρούτα, με μπισκότα, με ξηρούς καρπούς κ.α.



TIP
♡ Για να κάνω δύο μπολ και για μένα και για τον άντρα μου επαναλαμβάνω την διαδικασία και δεν διπλασιάζω απλώς τα υλικά.

Νηστίσιμη, vegan mousse σοκολάτας λοιπόν και καλή απόλαυση!!




Για περισσότερες ιδέες ακολούθησέ με στο λογαριασμό μου στο instagram:  
@mygreekgreenplate
https://www.instagram.com/mygreekgreenplate

Σχόλια