Βιετναμέζικα ρολάκια

Μύρισε άνοιξη...εδώ και 2 μέρες έχει ήλιο, ανέβηκε λίγο η θερμοκρασία και έφτιαξε η διάθεσή μας! Καλό μήνα να έχουμε, δημιουργικό και με υγεία! 

Ο ήλιος πάντα μου δημιουργεί μια διάθεση να φάω πιο υγιεινά, πιο πολλά δροσερά φαγητά, γεμάτα πολύχρωμα λαχανικά που είναι η αδυναμία μου! Μπορεί οι θερμοκρασίες να μη θυμίζουν σε τίποτα καλοκαίρι αλλά και μόνο ο ήλιος κάνει την δουλειά του!


Κάπως έτσι αποφάσισα να φτιάξω αυτά τα καλοκαιρινά και δροσερά ρολάκια! Ρίξε μια ματιά στα υλικά και επανέρχομαι στην εκτέλεση!


Υλικά:
☆ τόφου
☆ ελαιόλαδο
☆ 2 κ.σ tamari sauce ή soy sauce (σάλτσα σόγιας)
☆ αβοκάντο
☆ καλαμπόκι
☆ κόκκινο λάχανο
☆ αγγούρι
☆ καρότο
☆ noodles ρυζιού
☆ μαύρο σουσάμι
κρεμμύδι
☆ φύλλα ρυζιού

Για την sauce:
☆ 2 κ.σ φυστικοβούτυρο
☆ 1 κ.σ μοσχολέμονο (lime)
☆ 2 κ.σ μαύρη ζάχαρη
☆ 1 κ.σ tamari sauce
☆ 1 κ.σ ζεστό νερό


Ξεκινάω βάζοντας τα noodles μου σε βραστό νερό να μαγειρευτούν, σύμφωνα με τις οδηγίες της συσκευασίας, τα στραγγίζω και τα αφήνω στην άκρη να κρυώσουν. Κόβω το τόφου μου σε μπαστουνάκια και με λίγο ελαιόλαδο σε ζεστό τηγάνι το τηγανίζω να πάρει λίγο χρώμα και από τις δύο πλευρές. Ρίχνω 2 κ.σ tamari sauce, ανακατεύω το τόφου να ρουφήξει την sauce, αποσύρω από την φωτιά και το αφήνω κι αυτό στην άκρη να κρυώνει. Στη συνέχεια κόβω φέτες το αβοκάντο, ψιλοκόβω το κόκκινο λάχανο, κόβω μπαστουνάκια το αγγουράκι, φέτες το κρεμμύδι και τρίβω το καρότο. Ένα - ένα βουτάω τα φύλλα ρυζιού σε χλιαρό νεράκι να μαλακώσουν. Τα απλώνω σε ένα ξύλο κοπής και ξεκινώ να γεμίζω τα ρολάκια μου, πρώτα τα noodles, τα υπόλοιπα λαχανικά και το τόφου και τελειώνω με το μαύρο σουσάμι. Τυλίγω όπως τους λαχανοσαρμάδες. Συνεχίζω μέχρι να τελειώσουν τα υλικά μου. Τέλος, ετοιμάζω την sauce. Χτυπάω όλα τα υλικά μου μαζί, βάζω σε ένα βαθύ μπολάκι για να βουτάω εκεί τα ρολάκια μου και απολαμβάνω! 

Τα βιετναμέζικα καλοκαιρινά ρολάκια μου και η dipping sauce.

TIPS:
☆ Τα υλικά της γέμισης είναι καθαρά δικής μου επιλογής. Μπορείς να αντικαταστήσεις το τόφου με γαρίδες βρασμένες, καπνιστό σολομό ή τόνο ή ακόμη και κοτόπουλο. Επίσης στα λαχανικά μπορείς να προσθέσεις ή να αφαιρέσεις ό,τι θέλεις ανάλογα με τα γούστα σου. Για παράδειγμα μπορείς αν θέλεις να βάλεις μπαστουνάκια κόκκινης και κίτρινης πιπεριάς, να αφαιρέσεις το καλαμπόκι ή το καρότο και να προσθέσεις μαϊντανό!

Με λίγο διαφορετικά υλικά.

Εκ των έσω...

☆ Τα φύλλα ρυζιού τα βρήκα σε έναν μεγάλο Σκλαβενίτη. Στην αρχή είναι σκληρά γι'αυτό τα βουτάμε στο νερό να μαλακώσουν ώστε να μπορούμε να τα τυλίξουμε.















Για περισσότερες ιδέες ακολούθησέ με στο λογαριασμό μου στο instagram:  
@mygreekgreenplate
https://www.instagram.com/mygreekgreenplate

Σχόλια