Ταρτάκια με παγωμένο γιαούρτι


Όπως έχω ξαναπεί τα γλυκάκια δεν είναι ούτε η αδυναμία μου αλλά ούτε και το φόρτε μου! Δεν ασχολούμαι ιδιαίτερα με το να βρω, να σκεφτώ, να δημιουργήσω συνταγές για γλυκά. Έρχονται όμως και κάποιες στιγμές που είτε μου τα ζητάνε, είτε μου έρχεται μια ξαφνική όρεξη να φτιάξω και να φάω.

Σήμερα ήταν μια τέτοια μέρα, οπότε με τα υλικά που έχω πάντα στο σπίτι (βρώμη, λιναρόσπορο, χουρμάδες και κουβερτούρα), ένα γιαούρτι σόγιας που δεν είχα φάει και κεράσια που πήρα σήμερα, έκανα κάτι γρήγορο, υγιεινό και εύκολο.






Τα υλικά μου για 10 ταρτάκια:


☆ 1 κούπα νιφάδες βρώμης
☆ 10 χουρμάδες
☆ 2 κ.σ τριμμένος λιναρόσπορος
☆ λίγο εκχύλισμα βανίλιας
☆ 1/2 κ.γλ. κανέλα
☆ γιαούρτι σόγιας με γεύση μούρων (ή γιαούρτι καρύδας ή άλλο φυτικό)
☆ 100 γραμ. κουβερτούρα
☆ 10 κεράσια (για στόλισμα)
☆ λίγα τσιπς καρύδας (για στόλισμα)
☆ 10 θήκες σιλικόνης



Ξεκινάμε μουλιάζοντας τους χουρμάδες σε βραστό νερό για 15 λεπτά. Στραγγίζουμε και κρατάμε το νερό. Χτυπάμε τους χουρμάδες στο μπλέντερ καλά. Προσθέτουμε τις νιφάδες βρώμης, τον τριμμένο λιναρόσπορο, την κανέλα και το εκχύλισμα βανίλιας και χτυπάμε καλά. Προσθέτουμε 3 κ.σ από το νερό που είχαμε μουλιάσει τους χουρμάδες και ξαναχτυπάμε για να γίνει πιο κολλώδες το μείγμα ώστε να μην μας τρίβεται. Αν χρειαστεί προσθέτουμε 1 κ.σ ακόμη ώστε να πετύχουμε την σύσταση που θέλουμε. Με ένα κουτάλι μοιράζουμε το μείγμα στις 10 θήκες. Ψήνουμε σε προθερμασμένο φούρνο στους 150oC για 15' περίπου. Βγάζουμε και αφήνουμε 10 λεπτά να κρυώσουν.
Μοιράζουμε το γιαούρτι στις θήκες και τοποθετούμε στην κατάψυξη για 3 ώρες.
Σε μπεν μαρί λιώνουμε την κουβερτούρα. Βγάζουμε από την κατάψυξη τα ταρτάκια, τα ξεφορμάρουμε, τα τοποθετούμε πάνω σε λαδόκολλα και ρίχνουμε πάνω από κάθε ένα κουβερτούρα και πριν προλάβει να παγώσει (παγώνει γρήγορα γιατί το γιαούρτι είναι παγωμένο) τοποθετούμε και τα τσιπς καρύδας και το κερασάκι. Ξαναβάζουμε στην κατάψυξη για τουλάχιστον 1 ώρα να παγώσουν. Φυλάσσουμε στην κατάψυξη.




TIPS:
☆ Μπορούμε αντί για κουβερτούρα από πάνω να βάλουμε μαρμελάδα.
☆ Αν δεν θέλουμε μπορούμε να μην προσθέσουμε ούτε κουβερτούρα, ούτε μαρμελάδα, αλλά να ψιλοκόψουμε κάποιο φρούτο και μόλις βγάλουμε ένα ταρτάκι από την κατάψυξη να ρίξουμε από πάω το φρουτάκι μας.


Καλή όρεξη!




Για περισσότερες ιδέες ακολούθησέ με στο λογαριασμό μου στο instagram:  
@mygreekgreenplate

https://www.instagram.com/mygreekgreenplate

Σχόλια